¡Hola! Hej!

Hola, soy Elin y tener su propio caballo que iba a decir sobre. Llamó Aldy de Tunja y le llaman Aldy. Es un nuevo bosque y nueve años. Compito saltando con él, le encanta. Él es de Holanda y le he tenido un poco más de medio año. Salto Lc ahora (90cm) con buenos resultados. Aquí está una foto.
Hej , jag heter Elin och har en egen häst som jag tänkte berätta om. Han heter Tunja's aldy och jag kallar han aldy. Han är en D-ponny och han är en new forest och nio år ;) Jag tävlar hoppning med han , han älskar det <3333 Han kommer från Holland och jag har haft han i lite mer än ett halvår . Jag hoppar Lc (90cm) på tävling med bra resultat. Här är en bild på han, löve yaaaa! <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0