¡competencia! Tävlingen!

El sábado estuve en la carrera! Me salté el primero clearound a 80cm (förklass). tarde, así que salté LC n A: 0 / A: 0 (90cm con desempate inmediatamente después del round robin). y empecé últimos, mis amigos, estaba compitiendo contra eran número uno y dos. Aldy saltó muy bien y estoy seguro de verdad, y me dieron una! <333333 Aquí hay algunas fotos del evento ---->
I lördags var jag på tävling! jag hoppade först en clearound på 80cm (förklass). sen så hoppade jag LC:n A:0/A:0 (90cm med omhoppning direkt efter grundomgången) . och jag startade sist , mina kompisar jag tävlade mot låg etta och tvåa. Aldy hoppade jätte bra och jag satsade verkligen och jag kom etta!!! <333333 Här är några bilder från tävlingen---->
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0