HOLA FJOLLOR ;*;*;;*;*;;*;*

fuente de la imagen: Google
 
Hola mis pequeños españoles ;*;*;*;*
Aquí es una foto de una playa el España, yo no sé dónde están en algún lugar y no he tomado (hihhi perezoso ;*<3333)
Voy a añadir sus propias imágenes de gran canaria algún día también. <33333
Tienen buenas mis pequeños niños gaviota ;*;;*;*;*;*;**;;**<3333333333
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Hej mina små spanjorer ;*;*;*;*
Här är en bild på en strand i Spanien, jag vet inte var någonstans den ligger och jag har inte tagit den (hihhi lat ;*<3333)
Jag kommer att lägga upp mina egna bilder från Gran Canaria någon dag. <33333
Ha det bra mina små gullungar ;*;;*;*;*;*;**;;**<3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0